21 Ekim 2007 Pazar

Yobaz insan İzmirde ..(park,bahçe elele)


Evet ..bu hafta sizlere ben ,gore adamı bildirmekteyim.
Ailemizin yobaz insanı,öğretim elemanı bu hafta sonu sevdiceğiyle izmirdeydi. Oradaykene ,kasılcağını tahmin ettiğimiz yobaz insan gerek açtığı telefonlarla gerek sevecen tavırlarıyla bu beklentileri boşa çıkardı . Demekki yobaz insan izmirde yeterince sevimli tavırlar takınmış ve kendisine artı puanlar kazandırmış . Kendisine gidişatın kötü olduğunu bir kez daha bildiriyor ve huzurlarınızdan henüz ayrılmıyorum
Bir haber de moongirl'den,
Gore adamından yani benden yaklaşık 10 gün ayrı kalan ve o da arızaya saran moongirl sonunda pazar günü denizli il sınırlarına girecek. KıPrıs'ta bulunduğu sürede abuk subuk demeden her yeri gezen moongirl denizlide bulamadığı ,eksikliğini duyduğu şeyleri orada giderdi.. Ayrıca Kıprısta başından yeterince olay geçen moongirl , umarız dış görünüşüyle ilgili gore adamının yaptığı yorumları haksız çıkarmıştır...
Edit: Kendisiyle ilgili nedenn haber yazmadğımız konusunda yaklaşık 4 te çemkirebilen insan çicoyla ilgili de birkaç haber verelim. Çico hala pic programlıyor ..daha doğrusu çico pic oldu..ama daha 2 tane led ard arda yanmadı .. Ama olsun diyor moralini bozmaması gerektiğini, azimle hareket edenin neler yapabildiğini kendisine birkez daha hatırlatıyoruz.
ve bu üslübü bana kazandıran yobaz insana teessüflerimi bildiriyorum son olarak.

Hiç yorum yok: