12 Ekim 2007 Cuma

kemikal biladerlerden teknoljiye geÇir günleri

Bilindiği üzere CeBIT Bilişim eurasia fuarı geçen hafta düzenlenlemişti kınıklı yaşam formu adına böyle bir fuar organizasyonun neden kınıklı il sınırları ve rakımları içinde yapılmadığını (neden tabelelara nufus ve rakım bilgilerini yazarlar)gerekli sorgular istekler ve tartışmalar önünde masaya yatırdık (ama vermedik ağzına/ gemide)
bu durumdan şikayetçi olan ufku açık einstein larımız bir program yapıp 256 bit veri güvenlikli iso-2869 sertifikalarına (salaklar araştırmayın böle bir sertifika yok ) ve gerekli akreditasyon belgelerine sahip bir pic şifreli kapı sistemi yapmaya karar verdiler ve yaptılarda ama sorun onu sergileyek bir yerlerinin olmayaşından bu projeleride bir balon gibi pataldı. Bu durum fazla güçlerine gitmiş olacak ki mr. çiço ve gor adamı yaptıkları pic şifreli kapı sistemlerini sergileyecek bir fuar alanı inşa etmeye başladılar . evin salonunda giriştikleri bu fuar organizasyonu beklediklerinden daha büyük bir ilgi ile karşılandı . görmek isteyenler ulus telekomun ordan open fuar alanına nasıl giderim derlerseler sevgili kom uşlarımız GAVat ER ve müzmin karısı ahanda orası kardeş deyip göstereceklerdir. kapıda sevgili pitt sizi karşılayacak ve sergi salonuna kadar sizlere eşlik edecektir.
zırtaboz haber ajansının sergi günü mr. çiço ve gor adamı ile yaptığı röportajdan kısa bir özet .
yobaz insan (muhabir): mr.çiço ve gor adamı neden böyle bir proje neden pic programlı şifreli kapı sistemi?

mr.çiço : aslen gor admının fikriydi benim için farketmezdi ben ışın cihazı yapalım dedim . gor yavaş dedi ... dur bir topa basalım yıllardır gece rüyalarımda şifreler görüyorum a.q neden neden derken böyle bir projenin ufak ufak sinyallerini veriyordu demek ki 5 kat yukarısı .

gor :(gülerek a.q gerizekalısı nedenmiş yuh başka soru yokmu amannn diyerek içinden konuştu) valla mr. çiço doğru söylüyor geceleri çok rüyamda görüyorudum bir de yobaz insan zırt diye kapıdan içeri dalıyordu ev hali olanı var olmayanı var biliyorsunuz yumurtalarıma zarar gelcek diye çok korkuyordum ondan birde böyle yüksek güvenlikl bir şey yapma kararı aldım ..

Hiç yorum yok: