23 Eylül 2007 Pazar

bib biri bib bib biri bib o bir habip


Zırtaboz haber ajansından alınan en son bilgilere göre ev sahimizin (botanik bilimcisi yüksek ziraat müh. Kemal bey ) oğlu bip bib habip kendinden beklenmedik bir şekilde bir kız arkadaş buldu . gerek ev içi sohbetleri gerekse dışarda yaptığı çemkirmelerinde seviyorum mu bilmiyorum özlüyormuyum bilmiyorum ama istiyormuyum onuda bilmiyorum şeklindeki açıklamalarıyla kafalarımızı bilmiyorum bombardımanına tutan bib biri bib habip .. ilişkisini ilerletme kararını aldığını ota boka sarmayacağını kendini ve biricik kankası pittin geleceğini düşünmesi gerektiğini bunun içinde yasal olan herşeyi yapmaya hazır olduğunu açıkladı.zırtaboz haber ajansı ve kınıklı sosyal yaşam formu olarak kendisini şiddetle kınar bu yolun umarız hayırlı bir yol olmasını temeni ederiz

Hiç yorum yok: